Sunday 24 June 2012

Syukur...KIsah Sem Baru..HArapan

Syukur.. 

Seminggu telah berlalu di SEM2 utk tahun ini. Dan saya bangga dengan diri saya kerna aku takde HOMESICK sgt..hihi..just rindu sama abg ku je..hihi..Tak tau pasai apa maybe kerna sepanjang cuti aku banyak menghabiskan cuti dengan dia..Tp for sure my mum and dad pun rindu juga hihi.. Sem baru ni dimulakan dengan azam baru. So far dah ada beberapa tugas yang perlu diselesaikan.. Pertama persiapan utk TARIAN ke BORNEO FESTIVAL di KL .. lepas tu GAWAI KAAMATAN .. dan sebagainya. Menyibukkn diri ni bagus sebenarnya..supaya tak homesick. Begitulah kisah di sem baru ini.. by the way kmi study kat block bru hihi..kelas ada penghawa dingin..bangga tau..serius memang sejuk..huhu..feeling2 luar negara bila pkai hand sock huhuhu.. 

Kisah Sem Baru 

Dalam menempuh disem baru ini..dari pengelihatan mata hamba, ada beberapa perkara yg kurang berkenan di hati.. Some people yg hamba nampak macam tak beberapa nak mesra alam la.. entah tak tak apa masalah depa ni... memang nak sangat pikir positif setiap masa..tapi terkadang tu takkan hari2 takde mode kot? huhu.. entahlah.. bukan nak mentionkan sapa2 tapi saya harap sangat sem ni kita semua berkawan macam biasa dan kalau aku ada buat anda sakit hati or terguris hati masa di sem2 dulu..I M VERY SORRY ya.. 

Harapan.. 

SEMoga sem ini berjaya ditempuhi dengan tenang dengan kekuatan yang datang dari TUHAN. Amen.. 

No comments:

Post a Comment