Sunday 5 May 2013

5.5.13


Halo...
Saya Sayang Malaysia.. 
Saya Sayang bangsa saya..
Saya sayang negara saya.. 
First, entry saya ni bukanlah nak menyibuk pasal PRU13 ..tapi adalah kaitan sikit.. 
Benda ni sensitif tak boleh cakap lebih-lebih..hihi.. 
Saya belum daftar lagi sbb tak sempatkan..
takpe,..next five year yg akan dtg sya akan jadi salah seorg dari mereka..
Dlam diam2 saya terpengaruh juga dgn kwn2 yg agak ambil kisah berkaitan dgn politik ni..
Tapi sebagai bakal guru, kita kena juga lah tahu pasal benda ni semua..
kena ambil kisah meskipun banyak drama..
Saya cuma mengharapkan yg terbaik dari pemerintah baru untuk negara kita, Malaysia.. 
Bangunkan negara..biar kami penduduk luar bandar bisa merasai pemodenan seperti yang dijanjikan. 
Tuhan punya rencana yang indah untuk negara Malaysia. 
Tuhan tahu yang terbaik untuk kita semua dan kita kena percaya. 

1 comment: