Tuesday 20 August 2013

.JALAI SALAH SANGGUP NENGAH.

.JALAI SALAH SANGGUP NENGAH. 

by ASSAN SANEY

ati udah keran
perkara mayuh udah dicherita
makin ari ku makin berani
taja nemu jalai salah
ati makin kempang ngeban ujan nyala

mupuk begadai tudah aku
mai segempung pengerindu 
ngarap ka enda layu
ku sayau ka muai rampang bungai
udah dipegai enggai muai ngapa

ati keran amat ka nuan
nemu nuan ukai ungkup diri
sanggup ngelaban arus deras sungai 
ngarap ka aku enda lemas 
ngarap ka pengerindu tua enda karam di tasik dalam 

aku enggai alang-alang 
ngarap ka datai di pengakalan alai sangkai
bai ati keran aku sanggup nitih nuan
ngarap nuan enda ngembuan ati ari 

pedis amat begulai belalai 
bai ati udah rindu aku tetap sanggup 
anang aja tua ngelebu pangan diri
pajak ka pejalai tua nyemerai 

taja pedis nerima pemendar 
tang nya meh jalai ti udah ditentuka 
pedis nyamai tua sama ngasai 
kati pengujung cherita tua ila ambai



No comments:

Post a Comment