Friday 23 March 2012

Setelah Sekian Lama

Shalom semua... Salam sayang salam rindu... Sekian lama kisah saya tidak diperdendangkan. Agaknya ada tak orang rindu mahu mendengar dendangan kisah hati saya? Sememangnya sekarang ni sangat sibuk dan sibuk. Sekarang pun baru balik dari menyertai Kem BIG (BINA INSAN GURU) di Pulau Pangkor, Perak. Sememangnya ia merupakan satu kenangan dan pengalaman yang amat bermakna buat kami semua. Banyak yang saya belajar semasa menyertai BIG ini. Tapi dua minggu sebelum tu, saya balik kampung, Sarawak kerana ada PBS (Pengalaman Berasaskan Sekolah) dan satu minggu lagi adalah cuti. PBS merupakan satu pengalaman yang paling best kerana saya jadi cikgu selama seminggu di sekolah lama saya. Sekian dulu untuk malam ini ya.. Jumpa lagi. 

P/S sekarang saya tengah demam dengan lagu Terukir Di Bintang By YUna... Best sangat... <3 

No comments:

Post a Comment