Friday 21 September 2012

Boleh Bha KLo kau..

Beberapa hari yg lalu sibuk sgt tau.. tidur malam just 1 jam je tu pun klo sampai.. Pasai apa? sbb buat kerja ..hihihi.. 
Jadi jgn buat kerja lst minute lagi ya 
hihihi
Makin last minute makin banyak ilmu koh.. 
Kau ada?
ahahaha

Ok lah bulan 9 pun nak habis sudah..nak masuk bulan 10 
tinggal beberapa hari lagi.. 
bulan 10 
OMG
Buzy nya
FINAL EXAM. UAK. 
Adui.
Tapi ku tak kisah kerna aku ada TUHan.
Yg punya rencana NYA tersendiri utk saya.
AMEN. 

Ok..
Bawah ni sya serta beberapa gambar
Just sekadar ingin berkongsi.. 
ENJOY ya


Aku dgn ABM.. 

NI bju BONEKA yg aku jahit.. mADAM KATA MERIAH.. hihi

NI boneka kami org... hihi

NI Latihan masa Kelas CHILDREN LIt..
SIR puji sya punya poem..
Fire n Water.
Tq Sir
Tq Lord

Adui... berat nya..
ITulah yg saya lafazkan td..
seminggu buat koleksi..
Bagus Ya
by the ni cuci tangan tau..

GREEN n PINK jadi pilihan..
Apa org nak ckp
ckp la
ada ku kisah
Memulakan jahitan malam ni..

Ni yg first tak kemas sgt tapi
aku bangga dow..
LIKE
OK..Sekian dari gue.. Jumpa lagi ya.. Tq ya kerna sudi singgah hinggap seketika di blog gue yg tak seberapa ini, GBU.. SMILE BECAUSE YOU ARE AWESOME. <3


No comments:

Post a Comment