Saturday 1 September 2012

Kereta Kegemaran Ku

Mini Cooper 


Kereta ni la ygaku suka sgt...sangat2 suka..walaupun aku tak tahu menahu pasai kereta ni tapi aku  jatuh cinta dgn dia ni..cumil kan? OMG.. Bayangkan aku kat Debak bawa kereta ni..hihi.. Memang kecik.. tapi it ok bagi aku..simple senang nak bawa g mana2.. Lgpun klo hidup bujang apa guna nak pkai kereta besar2 membazir tmpt jak kan? Betul... Colour dia pun aku suka.. Biru.  tapi klo ada hijau lagi la best.. takpun PINK ahak!!!! hehehe.. 


Masalahnya... 

Aku ni minat dgn benda ni tapi tak tahu nak memandu. Semangat nak belajar tu ada tapi TAKUT tu yg besar sekali.Entah la.. Seriously memang takut nak pandu..Pernah dulu sekali blajar dgn bapa..OMG!!!! Masa tu tak tahu la cam mana nak describe... Sgt NErvous.. Takpe...Plan2 kita blajar k.. Hihihi.. Dah kerja nnti nak bli ni then simpan kat rumah jak la..buat harta..hahhahahhahaha... 


## Doakan impian sya k.. I really LIKE THIS MINI COOPER!!!!!!!!!!!! Lord, I want THIS!! 

No comments:

Post a Comment