Sunday 2 September 2012

Minat Bisa Membawa Kepada Kejayaan

Wa..Aku tetiba terfikir nak buka butik pengantin..hahahhaha.. MAmpu?? Hihihi.. Tpi seriously, aku memang ada angan dan impain nak buka butik kawen ni. Tak tahu la pasal apa tapi yg aku tahu aku suka. Jadi cikgu pun jadi juga, tanggungjawab tu utama kemudian baru fikir ke arah perniagaan. Tak payah nak buat besar-besar juat buat kecik-kecik dulu. Aku terfikir dgn kemudahan teknology yg ada sekarang aku boleh capai impian ni. Yeah!!!!!!!!!! I will do it. Boleh promote kat FB or BLOG kan? wa.. Confident u... kau ada? aku ada.. hahaha.. Jum kita layan gambar baju pengantin ni..and also gambar org kawen.. wa... Seronok do.. Bila kita tengok org bahagia, kita pun bahagia..

See... NAk ambik gambar cam ni la.. 

Just gambar je.. From Running Man

Lawa U

Simple tapi nice 

One day saya akan beli kamu Wahai DSLR.. Nak jadi photographer pula... hihi

What do you think? 

Nice kan.. 

Cantek 

Unik.. 

Design cam ni la

Wa... 

Jadi cam mana? Anda suka..utk tempahan boleh dibuat di..tetetttttttttttt...hheheheheehehe..Perasan lebih aku ni... Hihihi.. Jum sama-sama doakan agar impin aku ni berjaya ya..klo berjaya and klo kwn2 yg kawen nnti pasal harga kita boleh runding-runding..hihihi..


## Lord, bless my ambition.

No comments:

Post a Comment