Friday 11 May 2012

Baru..Baru..Baru..

 Baru tukar gambar belakang blog.. 
Masa org study 
aku sibuk-sibuk edit gambar..
hahahaha
Memang confident
Sapa rasa gambar tu ok, sila angkat kaki?
hihihi
aku buat blog actually bukan nak glamor
walaupun aku suka glamor 
just utk shared my life 
yes!! my life.. 
ko sape nak org baca kisah hidup ko? 
hehehe
Aku adalah.. 
GABRIEL ASSAN SANEY

AMboi...
Amboi...Amboi.. 
DEsktop pun dah tukar juga 
Gambar yg sama 
Aku suka dgn gambar ni
Meski tak cantik pada org tetap THE BEST pada aku 
Gambar aku,
aku punya suka la

Perasan tak?
Tak perasan?
Ok meh aku perasankan.. 
Lagu pun dah lain dah
Hihihihihi
dulu lagu 
TERUKIR DI BINTANG
BY 
YUNA
tapi 
sekarang dah tukar 
dengan lagu 
BEGINI CARANYA
by 
YANA DAN SAM
CUmel je lagu ni
Sesuai utk
tetttttttttttt
no comments 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::



Tak sangka dua2 ni
boleh nyanyi 
Tapi YANA memang aku tahu mampu nyanyi
terkejut juga bila aku dengar SAm yg nyanyi
hihihihi
Best la suara diaorg dua
SUKA
SUKA
SUKA
SUka



 ********************************************************************************
Aku sempat lagi updated blog dan buat kerja lain 
walhal
aku kena ulang kaji
wa
CONFIDENT 
nya
aku 
ni 

OK la That All

TERima Kasih Kerna Sudi Membaca 



No comments:

Post a Comment