Saturday 19 May 2012

Kisah Hatiku

..........................................................................................................................................
Macam benda 
bermain dalam hati aku saat ini
cuba untuk mengabaikan
yang negatif 
dan 
menerima yang positif 
Aku
 seboleh-bolehnya tidak mahu 
berkecik hati atau terasa hati dengan sesiapapun 
memang aku tak mahu 
dan jauh sekali ingin
TAPI
TAPI
TAPI 
Hati aku ni cepat sangat rapuh 
cepat sangat terluka
mungkin kerna 
aku terlalu memberi harapan pada diri
DAN 
menganggap orang yang sekeliling 
aku adalah sama macam aku
seperti yang aku pikirkan
menghargai aku seumpama 
aku menghargai mereka
TAPI
aku cepat sangat rasa tersisih
mulalah aku fikir
aku bukan sapa-sapa
lantas aku terus berfikiran negatif
YA..
Aku seorang yang 
SANGAT CEMBURU
YA
CEMBURU
Apa yang aku miliki
tidak boleh dimiliki oleh orang lain
Aku memang ingin 
membuang CEMBURU ini 
tapi
itulah diri aku yang sebenar
MUNGKIN 
kerna aku anak bongsu 
dek kerna itu aku mahu inginkan 
apa yang aku inginkan
KEHENDAK 
yang perlu dituruti
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Mungkin dalam dunia
ini
cuma 
MY FAMILY DAN DIA YANG ESA 
saja tahu 
apa yang aku rasai
Ku akui
orang disekeliling ku 
tidak seperti yang aku 
HARAPKAN
SALING memerlukan dan diperlukan
Lebih dari itu
adalah tiada siapa-siapa
tiada
tiada
tiada
tiada

***************************************************************************

Terima kasih kerna sudi baca luahan hati hamba ini.
SEkian

No comments:

Post a Comment