Sunday 20 May 2012

Siapa Saya Pada Anda


Siapa Aku?
Ya
Siapa aku pada anda?
Adakah saya Saingan anda?
Adakah saya Cabaran anda?
Kenapa
Harus menjadikan Aku
Insan itu?
Kenapa kehadiran saya disini dijadikan saingan?
Saya bukan sapa-sapa
Saya seorang anak Tuhan 
Usah menjatuhan saya
Kerna sekali saya jatuh 
Saya pasti akan bangkit kembali
Ya 
AKAN BANGKIT
Jiwa yang berkecai 
saya akan cantumkan 
SEMULA

************************************

SAya 
Rasa kehadiran saya 
disini bukan kehendak saya
Tapi Kehendak TUHAN
Mungkin saya disini 
untuk memberi INSPIRASI 
pada anda
bukan menjadi saingan anda
Saya yakin saya bukan sapa-sapa yang layak untuk bertanding dengan anda 
Saya lemah 
saya tak gagah
jadi usah jadikan saya saingan anda
Usah jatuhkan saya
usah biarkan saya terluka
INI
diri saya
bukan sapa-sapa
Kita berbeza
Kau dan aku tak sama 
Kita dari dunia yang berbeza

******************************************************

Sekian 
Terima kasih kerna sudi Membaca 
P/s: 
pandai baca pandai simpan
TQ
Have a nice day 

1 comment:

  1. kau assan di mataku , ahahaa . =P
    amboi, lagu nya lok!

    ReplyDelete