Sunday 13 May 2012

I LOve My Mummy

Indai
Mum
Mama
Mummy
Apa lagi owh.. 
Apa jua panggilan anda pada ibu anda
Hari ini merupakan 
Hari yang amat istimewa 
Buat insan yang bernama 
IBU
*******************************************************
Of course lah 
HARI INI HARI IBU
Aku siap tukar cover photo FB aku dengan gamber my Mummy tau 
Hihihi
I miss my mum
also my apai
Tapi tak apa sik lama gik balit bha
Yes!!!! 
Lepas EXAm dua minggu
Wish me LUCK 
OK
******************************************************
OK
Cerita pasal Hari Ibu, 
Hari ini sambutan hari ibu di CHRUCH
Tak lah meriah sangat tapi 
PENUH BERMAKNA
Aku sangat sedih tau
Sebab
Sebab
Sebab
Bila semua ibu-ibu 
berkumpul dihadapan 
Terasa bagai ada my mum kat depan
Masa berdoa tu, tak tanpa disedari air mata 
KERINDUAN 
jatuh
Rasa sebak sangat
Rasa macam nak peluk je my mum
Lord, terima kasih sebab telah memberikan saya MUmmy 
Yang sangat SUPER.. 
SHE IS THE BEST
Mummy..
terima kasih atas kasih sayang mu
Buat Apai juga
Semoga Kamu berdua PANJANG UMUR 
SAYA AKAN BAHAGIAKAN KAMU BERDUA
Mummy adalah segalanya pada saya 
Baik buruk mummy saya..
Dia lah ANUGERAH 
TUHAN YANG AMAT BERMAKNA PADA KAMI 
SATU FAMILY
MUMMY
I LOVE U PENGHABIS ATI 
********************************************************
Mummy?
Betul ka aku panggil ibu aku mummy?
BEtul
BUkan nak SHOW OFF 
la..
Ada history 
disebalik semua ini
Alang-alangkan
Sempena hari ibu ni
meh aku cerita kat hangpa pembaca budiman
Abg 
aku yg kedua
selalu mainkan my mummy dengan nama mummy monster 
alah...
Macam iklan roti keropok mummy tu..
Ah....
Tu la dia..
Abg aku yg kedua ni Lain sikit
Suka sangat buat lawak
LAst-Last benda tu letak
sampaila sekarang
Klo kat rumah panjang
Aku cakap mummy aku
rasa mcam anak org kaya
hihihi
Setahu aku just kami 3 beradik je kat rumah panjang panggil ibu 
sebagai mummy
hihihihi
GEMPAK KAN???
Selalu nya kami panggil INDAI
Tapi nak naik taraf..
MUMMY
**************************************************
Begitulah kisahnya
Sekian..
Selamat hari ibu
buat semua ibu diseluruh dunia
dan my mummy.. 
GBU all of u..



** Terima kasih kerna sudi membaca my story yg tak seberapa.. 


No comments:

Post a Comment