Wednesday 8 August 2012

Happy Birthday To You


This Is my BIG BROTHER
Today is his birthday yg Ke-29 
Tak sangka abgku dah cukup dewasa dah
Namun aku tetap layan dia macam dia beumur belasan tahun 
hihihi
I LOVE HIM so much
Do you what.. Diantara 3 org abg saya..
Dia lah yg paling Menyokong sya dan sentiasa ada dengan saya bila saya ada masalah 
Dia akan protect saya bila 
saya gaduh dengan yg number dua
Dan akan protect saya bila saya kena marah dengan 
Mummy and Apai 
hihihi
Best kan jadi adik bongsu
Yg sulung akan protect sya..
Walau terkadang saya memang ganas sikit kat rmh.. 
Dia tetap ok dengan saya
Saya marah macam mana pun
Dia Ok..
Dan sangat OK.
BIla saya cakap something
Dia akan dengar
Yes..
Dia akan dengar dan dengar apa yg saya cakap
That y la I Love HIm
dia tahan dgn Karenah sya
Oppsss
Anak manja kena lah banyak songgeh
hihihi
Actually abg saya ada kembar.. 
Tapi Kembar dia diangkat oleh arwah pak Cik sya..
Tapi still kembar dia ada dengan kami.. 
Sekali sekala dia akan datang ke rmh..
Nak tahu 
Nama abg saya dgn Kembar dia sangat 
UNIK
diaorg guna nama CINA 
Abg sya CHAI dan kembar dia NGU
See
Nama Chinese kan..
Dulu, masa kecik3 masa saya cerita diaorg dua selalu sakit
So, 
Tukar namalah..
Then tetap juga kami panggil dia EDDy 
By the way Happy Birthday GBu
I LOVE YOU 
<3<3<3<3<3<3<3 

Gambar masa dulu-dulu
Gambar Family aku..
Aku tak tahu bila gambar ni tak ingat
Tengok Abg aku dengan kembar dia
Banyak org confuse tau antara mereka
Hihihi
But
Not 4 us
Ensem tak?
Hihihi
That all from me. Sempena Birthday dia ni aku sengaja nak update entry.. Actually aku tak tahu pun ari ni birthday dia.. dari FB aku tahu.. Praise the Lord.. Sibuk macam mana pun, aku tetap mahu Tulis entry ni.. esok pagi..awal-awal aku call dia.. Happy Birthday MY BIG Brother.. GBu.. We Love YOu..




1 comment: