Sunday 26 August 2012

Sepetang Hati Dilanda Rindu



Senyum..
Bukan beerti aku bahagia. Mungkin bahagia pada senyuman namun tidak pada hati. Saat ini aku betul-betul rasakan sesuatu dalam jiwa. Banyak perasaan yang bermain di laman hatiku saat ini. Paling ketara aku merindui familyku di Kampung. Seriously, I really miss them so much. I miss my mom, my dad and my bro. Even though I always called them but itu masih tidak memadai bagiku. Lord, give me your rejoice. Kiranya aku ada "Pintu Doreamon" saat ini juga aku pergi ke sana. Tapi itu mustahil. Tuhan, tahu yg terbaik utk anak nya. Kiranya dalam dua bulan lagi cuti hujung tahun. Tak sabar rasanya. Yes!!! Cuti ni aku nak luangkan masa dgn family ku ja. Yes!!! Aku pulak sejka dua menjak ni makin menjadi-jadi homesick tau.. Entah tak tau pasal apa..Mungkin kerna kwn2 aku banyak balik ke Sarawak sbb cuti raya and also SBE. By the way aku SBE kat Penang je.. Tiket mahal sgt that y la tak mau balik. Lagipun malas nak menyusahkan Parents.. Ok la.. THat All From Me.. GBu.. Terima kasih kerna sudi baca entry sya yg tak seberapa ini. GBU

1 comment:

  1. saba k san. aku pn ad feeling2 homesick juak.. 2 bulan gik balit. yesssssssssss!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete