Saturday 4 February 2012

My best Friend

Kisah Sahabat dan Sahabat..

Ni pulak story dan picture tentang Kawan-kawan Lelaki.. kan dah pose pasal kawan perempuan... Kawan aku tak banyak..just dua je yg plaing rapat dengan aku dan yg perempuan lebih banyak.hehehe..  

JUstine and Me.. 
 Ni Justine dia dah jadi cam abg aku dah..hehehe dia pun tua setahun dari sya hehehe.. Dia banyak tolong saya..dan dialah kawan saya. Kemana pergi pasti ada jer bersama.  Seronok la kawan dengan dia. Yang penting Kaki Poret hehehehe..Minat kami pun sama iaitu Muzik..Dunia Hiburan.. So memang sekepala la..hehehe.. 
Brian and Me.. 
Ni kawan aku yang paling aku sayang dan hormat sangat2.. Aku dengan dia memang sekepala.. Idea memang gempak-gempak.. Actually, Dia tua empat hati dari aku..dan esok adalah Birthday Dia... Hehehe.. Tapi aku selalu kata dia ni adik aku hehehe... aku terharu sangat dengan dia sebab dia sentiasa bantu aku dan selalu Back-up aku klo ada org kacau aku... hehehe.. Dia memang best friend aku lah.. Sampai bila2.. Yeah!!!... 

Satu Kumpulan..hehehe.. 

Gambar wajib..hehehe.. 

Harus la.. 3suara..

Memang hehehe.. 3suara..
3 suara

Ni yang depan tu best friend kami tiga team gelak..hehee

Ni helni teman tengok wayang..hehee
Kami bertiga adalah 3 suara..hehehe... aku besyukur aku dapat kawan macam diaorg dua ni..buat hidup aku happy and ceria.. Harapkan agar persahabatan kita kekal sampai bila-bila..yeah!!!! thank u Lord..

No comments:

Post a Comment