Thursday 2 February 2012

Putaran Dalam Kehidupan

Realiti Kisah Hati...

Sentiasa Berada dalam hati
Biarlah kita sentiasa bersama

Kawan adalah segalanya

Hehehe...
Inilah realitinya yang sedang aku sedang alami sekarang. Sengketa yang datang tidak diundang dan tidak diduga dan biarlah sengketa itu pergi begitu sahaja. Biar dingin itu pergi begitu sahaja dan jangan kisahkan dingin itu.. Meski perit untuk menerimanya tapi itulah realitinya. Dan saya berdiam bukan bermaksud saya membenci atau berdendam tapi itulah cara saya untuk melupakan segalanya dan janganlah benda ini diungkit lagi. Saya temui erti persahabatan dalam kamu dan kawan-kawan yang lain. Saya mendoakan agar kita belajar dari perkara yang terjadi ini. Dan saya meminta maaf sekiranya saya yang berbuat salah dan sekiranya saya yang membawa racun dalam persahabatan kita ini. Tapi satu kamu harus tahu bahawa SAHABAT SEPERTI KAMU SUKAR DICARI DAN KAMU UMPAMA KAKAK BAGI SAYA DAN KAMU ADALAH TEMPAT UNTUK SAYA MENGADU... Sekali sekala ketika begurau tu, saya mungkin akan terlepas cakap dan itu tak bermakna saya mengiyakan apa yang saya sedang cakap dan saya merasakan kamu pun dah tahu saya jenis oarang yang macam mana kan? Tak usahlah perbesarkan hal ini. Buat masa sekarang saya sedang belajar untuk menjadi seseorang berdiam dan lebih kepada pemerhati berbanding kepada banyak cakap. 

comelnya... 

heheehe..

Sekian... 

No comments:

Post a Comment