Thursday 26 April 2012

Berat Badan DAn Aku

Tajuk : Berat Badan Dan Aku

Syukur......
Meskipun berat badan aku tidak seperti berat badan orang lain, namun aku amat-amat besyukur dengan apa yang aku ada sekarang. Kenapa?

1) Aku boleh makan apa sahaja makanan yang aku suka makan tanpa mengira ia akan mengemukkan kerna aku tahu berat badan aku tak akan bertambah. (BEST KAN)
2) Aku tak perlu risau nak kuruskan kan badan kerna aku sudah sedia kurus.. (JImat belanja nak beli ubat kurus)
3)Pasal aktiviti luar yang memerlukan banyak pergerakkan aku tak perlu risau..

Mungkin itu adalah sebahagian dari kelebihan yang aku ada dan tak ada pada orang lain. Kita tak tahu kadang-kadang kita minat atau admire dengan someone else tapi dalam masa yang sama mungkin ada orang lain yang admire kita dan nak jadikan kita sebagai contoh.. See.. Berlaku sesuatu disitu.. KARMA..

No comments:

Post a Comment