Saturday 7 April 2012

Shopping Sakan.. Kelas Ko JAh!!!

Well...Well..
Semalam Kite Shopping ke Popular di KOMTAR. BIasalah kan ada baucer buku rm200. KAu ada? Mesti lah ada..hehehe.. Before masuk tu nervous juga la sbb first time beli barang pakai baucer kan... hehehe.. Memang best la klo hari-hari pkai baucer ni..mana tak nya..ambik je ape yg ko suka dan ko tak payah nak bayar,..best kan..hehehe.. Walaupun aku ni boros dengan duit, tapi bila dah ada baucer aku jadi budak baik pulak.. PAndai nak berjimat cermat..hehehe.. Apa2pun tHank u very Much la pada Kerajaan Malaysia kerna telah memberi kami baucer ni. Syukur sangat2. Aku rasa aku beli benda yang berfaedah semalam. Aku takde bazir-bazir ok.. Actually aku punya amount semalam Terlebih 85 sen jer.. Hehehe.. Masa dalam Popular tu memang tak tahu nak pilih apa.. Semua aku nak ambik..cewah.... Kelas gitu.. Hehehe.. Bawah ni kita sertakan buku yang kita beli semalam. Bukan nak menunjuk2 k.. sekadar ingin berkongsi.. Sekian..

Gedik nya ko ni!!!! Anak sapa Ni?? hehhee.. Me with Baucer 

Sempat nak ambik gambar dalam Popular...Berat ni tau..lengguh tangan bawa jalan2 dlm  Popular 

Bukan untuk Lunch tapi utk dinner _nasi goreng nanas.. Tawar.. Menyesal aku pesan!  

Inilah dia.. antara-antara yang aku beli semalam.. 

Novel ni dah lama dah aku cari.. akhirnya aku jumpa dan aku beli..

Tak salah klo aku baca buku ni kan? Macam best so aku ambik..

Yang ni dari dulu lagi aku memang suka..dah ada baucer aku kebas..

Mungkin berguna untuk Future.. Aku suka gambar dia.. 

Ni aku ambik sebab aku takut bila dah jadi cikgu nanti takde  cerita nak diceritakan dengan murid2.. 
So, apa pendapat u all... Aku dah beli dah dan aku bangga serta bersyukur sangat2. Segala yang aku impikan telah jadi kenyataan. Praise The Lord.. Happy Easter Day...

1 comment: