Tuesday 24 April 2012

Couple VS Single


I LOve U 

Well... Entry kali ni nak story pasal Couple and Single .. Aku dalam kategori mana? Aku adalah single hihihi.. But I m In a relationship dgn God. Macam seronok ada couple ni kan, Boleh msg2.. Boleh kuar jalan2 berdua tanpa org lain... Jlan bole pegang tangan.. Ermm.. Macam sweet jer... Klo ada masalah bole story kat dia.. Klo stress ada si dia di sisi.. Makan pun beselera sebab ada orang temankan dan beri semangat..hihihi.. Itu kata aku bukan kate diaorg yg ade couple.. Mungkin ya Kot.. Aku pun kadang2 nak juga merasai disayangi ni.. Lebih dari kawan..tapi aku still tak boleh la.. Tak tahu pasal apa.. Klo dia betul2 sayang kat aku dia kena jaga aku macam mak aku.. Seriously memang itu yang penting.. Sebab aku ni jenis yg cerewet dan manja. Then cepat sangat terasa hati.. Hati aku cepata rapuh.. Hihihi.. Mungkin aku ditakdirkan untuk jadi single kot? Hihihi.. No la... Masa nya belom tiba lagi... Suatu ketika nanti yang sempurna untuk aku pasti menjelma. Yes!! Aku percaya.. 


Just a picture.. Tq Mr. Google 


Walaupn aku single it doesn't mean that I am Lonely ok.. As I know I am Very Happy With My Life now.. Yeah... I am Very Happy.. I am Happy Because I am Free To do anything that I like.. Saya boleh berkawan dengan semua orang tanpa perlu fikir pasal si dia. Tak perlu risau pasal si dia..just risau pasal diri sendiri ja.. So, kehidupan lebih senang dan happy.. Aku boleh minta kat sesiapa sahaja aku suka.. aku boleh kacau sesiapa yang aku suka... Aku boleh msg sesiapa sahaja.. Huhuhu... Best kan being a single.. 

Yes!!!! Aku umpama single Rose.. 

Fobia nak jatuh cinta... Hihihihi.. Macam lah aku ni pernah jatuh cinta.. hihihi... Pernahlah masa aku sekolah rendah dulu... CINTA MONYET!!! KAu ada? Aku ada..hihihihi... Entahlah.. Apa yang aku tahu aku jenis seseorg yang sukar nak beri hati aku pada org lain..tapi aku mudah sangat nak beri harapan pada org lain.. Bukan bermaksud nak permainkan tapi.. Itulah kenyataan nya.. Mula2 kenal aku memang sukan sangat melayan segala... MAcam nak mulakan couple la.. Then lepas tu aku mulai rasa Boring.. Bosan... Entahlah.. Rasa muak pun ada... So, utk tidak merosakkan segalanya.. aku diam dan diam dan diam..until org itu, terasa I am Not perfect to dia.. So, Aku single aku happy Ada couple aku jadi Entahlah???????????? 

No comments:

Post a Comment