Wednesday 31 October 2012

..Hati Berbisik..

entahlah..begitu banyak persoalan yang bermain diminda aku saat ini. bukan pasal exam tetapi benda lain. aku tak tahu nak buat ape sekarang ni. klo dulu aku yang berbuat demikian pada org lain sekarang org itu pula yang berbuat demikian pda aku. apa yang menyebabkan dia tetarik dgn aku? aku takde la ensem ke comel ke. aku rasa aku biasa-biasa saja. kenapa harus aku kenapa tak org lain kan? ku rasa banyak lagi la yg lebih baik dari aku. kau dah ada dia kenapa perlu cari aku. aku tak tahu lah.. adui... aku sgt takut sekarang ni. dlm pada itu, aku suka actually, mana tak nya klo saat ini ko rasa , bukan setakat rasa memang betul pun ada org minat kat aku. ahhahaha.. dia selalu perhatikan aku. rasanya dah lama dia cari siapa nama aku. dan akhirnya terjumpa dlm Fb. hihihi.. aku takut lah takut untuk dikecewakan. sebab aku memang tahu mustahis utk kita bersama. ada 10 hari lagi before kita berpisah. lepas ni klo kta tak jumpa memang tak akan jumpa lagi dah. doakan yg terbaik utk awak ya. terima kasih kerna sudi datang dan ketuk pintu hati saya. 

No comments:

Post a Comment