Monday 22 October 2012

.. Sedih Ku Lihat Harga TIket ..

Apu.... Mahal endar gak.. Itulah ayat pertama yang keluar dari mulut aku bila aku try tengok harga tiket airasia utk next year. Selepas aku membaca enrty yg dipost kawan aku Chris tadi terus aku goggle. Aduh..memang mahal. Rasa cam better aku tak payah balik lagi ke Penang. Aku bukan apa bha sebolehnya aku memang tak mahu menyusahkan parents aku. Sekarang aku takut nak bagitaw diorg pasal harga tiket tu.. Aku dah try tengok klo transit lagi murah tapi hakikatnya tetap sama. Aku tak mengutuk pihak atasanlah tapi sekali sekala tu bantu2 lah sikit kami ni. Lagipun kami datang sini bukan atas kehendak diri. Lagipun kami ni bukanlah anak org kaya. Anak penoreh getah.. Ya itu memang aku. Apalah sgt pendapatan dari hasil torehan tu.. Sejujurnya aku sgt sedih bila aku call rmh aku gtaw yg duit belanja aku dah abis. Aku taj mahu parents aku sedih. Seriously, rasa berdosa bila buat diorg sedih. Memang diorg tak cakap tapi aku tahu. Macam mana perasaan tu. Mungkin aku juga silap. Aku terlalu boros. Sampai aku lupa pasal masa depan. Belajar dari kesilapan. O.. Lord, I know You are here. Help me Lord. Nothing is impossible in You. AMen.  

No comments:

Post a Comment