Saturday 6 October 2012

Hujung Minggu Datang Lagi



Hahahaha,.. 
Merepek pula petang2 macam ni... Christmas? Sabar... Sabar.. Tak lama lagi.. Hihihi Actually, suke2 je gambar tu.. Hujung minggu ku dipenuhi dgn membuat reflection.. Ye la tu...tapi sampai sekarang aku tak buat lagi..hihi.. ermmm..susah nak mula bila sang MaLAS dah hinggap di Kepala.. Aku rasa aku dah terlebih tdur la... hihi... itu adalah bayaran bagi aku takde tdur beberapa hari yg lalu.. hihi.. Ok la.. Misi aku hari ini..nak siapkan semua reflection... ada 3... Pameran, Bola Tampar and BIG. Semua hantar ISnin.. Meriah... Meriah... With Gid nothing Possible.. Amen. <3 


### Minggu depan dah exam dah... Lpas tu get ready for final exam and ready to go back to my kampung.. I miss My parents so much.... RINDU KETAT>>KETAT>> 

No comments:

Post a Comment