Monday 22 October 2012

...Study Week Sudah...



Bahagianya klo aku seperti dalam gambar diatas sana..hihihi..Angan-angan sahaja. Sudah masuk study week sudah makna nya ada 2 minggu lagi before balik kampung..i mean Cuti.. YEAH!!!!!!!!!!!!!! Yang paling tak best bila nak dekat cuti akan ada EXAM. Tak best nya.. adui....Tapi itu adalah hakikat yang kita semua sebagai seorg pelajar harus terima dengan hati yang terbuka. AKu berharap aku mampu menggunakan satu minggu ini utk study dan tidak membuang masa. Aku yakin..klo aku gunakan sehabis baik one week ini, keputusan aku pasti akan meningkat dgn lebih b aik dari sem2 yg lalu. Ku akui sem lepas keputusan aku sangant merosot. Entahlah.. aku pun tak tahu pasal apa. Kali ini aku kena tingkatkan dan usahakan dgn sehabis baik. Dalam pada itu.. I will not forget to pray. Klo saya just guna kekuatan dari dalam diri sahaja, saya pati tidak akan berjaya tetapi dgn TUhan saya mampu dalam semua Hal, AMen. Ok La..that all. So far setakat ini, aku ada lah baca sikit2 huhuhu.. wish me LUCK ok.. GBU.. 

No comments:

Post a Comment