Tuesday 8 November 2011

Aku.. Study.. Lapar.. Mee Dan Tidur..

Aku...
Yes!! semoga apa yang aku baca tadi dapat tolong aku jawab soalan esok..Amen.. Aku pasti Tuhan ada bersama aku.. Thank u Lord..Atas masa yang kau berikan.

Study...
Mula dari pukul 11 sampai 2.30 am.. berbaloi juga lah..walaupun aku tahu last minute.. tu memang dah tabiat aku dari dulu lagi.. Aku kena buang tabiat tu... hehehe.. Tuhan ada rencana yang sendiri... sambil tu layan lagu rohani dan lagu christmas... hehehe

Lapar...
Masa ulangkaji perut buat hal pulak..Bukan sakit perut tapi lapar..ermm.. jawapannya masak air panas then rebus mee.... Dekat pukul 2.30 am...hebatkan?? hehehe..tahu2 esok tu exam... Mee pun mee la... Tuhan pasti Faham...

Mee...
Terima kasih la..kau telah melegakan kelaparan aku..hehehe...takut juga la kot2 roommate aku terbangun dan mengingau tercium bau mee yang sedap then dengar lagu christmas...hehehehe.... ada-ada saja...

Tidur...
Lepas ni..perut dah kenyang dan masa untuk lelapkan masa dan rehatkan minda.. Esok harap dapat bangun awal..nak Gosok baju dan seluar...Sebelum tidur doa dulu k... Thank u Lord, atas masa yang kau berikan.. Oklah..selamat malam..selamat maju jaya.. Good LUck... all The best!!! Serahkan selebihnya pada Tuhan,.. Dia pasti buka jalan untuk kita... Amen..Bukan sekadar pasti tapi akan.... Thank u LOrd...

No comments:

Post a Comment