Sunday 6 November 2011

Nak study pun susah..

Bising...tu yang aku tak dapat nak terima..kalau tanya orang lain pun orang lain akan jawab yang sama dengan aku.. Bising tu..aku tak mentionkan Music tau..kalau tengah-tengah study tu, aku boleh dengar music dan itu memang dah tabiat aku dari dulu lagi..Tapi bila bunyi bising..macam bunyi Movie ka> orang menjerit ka? Budak menangis ka? tu memang aku tak dapat nak terima..even lagu Rock pun aku tak dapat nak terima sebab tu memang boleh mengganggu aku!!! Kalau aku tengah cuba untuk study kau dengar music, aku boleh tutp aku punya music dan dengar kau punya...aku ok je..tapi kalau tengah aku study dan aku tengah tidur kau bula music kuat2 pun aku ok juga..tapi kalau tengah aku sedang study dan tengah tidur kau buka movie kuat2 pakai speaker..tu aku sukar nak terima lah...Orang lain pun sama juga macam aku..kau pun sama juga kan? Jadi hormtilah orang lain ok..aku memang pengecut dan penakut sebab tak bernai nak lafazkan depan-depan dengan kau sebab aku tak mampu nak luahkan apa yang terbuku dalam hati aku ni..dan kalau kau terbaca post aku ni dengan tak sengaja..aku harap kau akan ambik inisiatif dan berubah ok..Exam dan nak dekat kawan..takkan kau tak nak aku berjaya macam kau juga.. Kau at least ada study..waktu siang dan berbanding dengan aku....Aku cuma boleh study malam ja..tu paun bermusim..jadi Hargailah perasaan orang lain k..aku bukan minta dilayan macam raja ka? apa ka..just nak kau bagi sedikit tolak ansur tu..Kalau dengan orang kau boleh bertolak ansur kenapa dengan aku kau tak boleh? Fikir-fikirkan ok... Dah banyak dah aku cakap...ermm...Aku tak pointkan pada sapa-sapa cuma aku nak luahkan apa yang terbuku dalam hati. Aku nak minta maaflah kalau aku terpaksa pamerkan hal ini kat Blog aku..sebab aku tak de orang lain yang boleh dengar masalah aku ni..I m sorry ok.. 

1 comment: