Wednesday 2 November 2011

Meluat nyer.... Tapi tak boleh nak buat apa-apa

Aku ni sekarang dah jadi macam tunggul dah... Aku kena pekakkan telinga aku.. Sabarkan hati aku.. Lepas ni aku dah tak tahu apa lagi nak buat dah..Tapi tak pe just beberapa minggu ja lain before aku kuar dari tempat ini.. hahahhaa...Mungkin aku dah cukup meluat da sekarang ni..meluat tahap dewa..dan sangat meluat..dah takde kate lain nak kate perasaan meluat tu!!!!!! argh!!!!!!!Mungkin telinga aku dah bernanah dah sekarang ni.. aku jadi insan yang paling hipokrit dah sekarang ni!!! .... entah apa2lah....klo boleh 24 jam aku pakai earphone...tapi tu mungkin bagi affect kat teilnga aku nnti..tapi tu je jalan yang terbaik saat ini..bila aku balik kampung nnti aku dah tak de lagi dengar nada2 yang menyakitkan dan sangat mengelikan!!!!! omg!!!!!!!!!!!!!! oH Tuhan,..ampunkan aku...aku dah tak tahu nak luahkan pada sapa rasa sakit hati ni..kepada sesiapa yang baca post aku ni..minta2 disimpan ok...Bukan nak mentionkan sapa2 cuma nak luahkan apa yang terpaku dalam hati..hati yang sedang panas!!!!!!!!!!!!!! Harap suatu hari nnti ko sedar la... itu je pinta aku...minta ko sedar...dan hormat other people k...jangan depan orang ko baik..tapi hakikatnya ko tu.......... S********.........

No comments:

Post a Comment