Monday 7 November 2011

Selepas Hujan..

Awan Nano..selepas hujan..


Petang semalam selepas group Discussion dengan kawan-kawan untuk Subject Lds, aku buat keputusan untuk meluangkan masa beriadah dipadang Ipg. Cuaca pun agak ok tadi dan suasana yang agak-agak sejuk, tidur pun sedap..hehehe..tapi aku kuatkan diri juga untuk berlari dipadang. Sebenarnya aku bersendirian tadi.hehehehe.. Takut juga lah..tapi kena tabahkan diri hehehe..kawan-kawan bukan tidak mahu ikut tapi masing-masing mahu rehat mean that "Tidur" sapa yang tak nak tidur dalam suasana sejuk-sejuk cam ni..hehehe..Keadaan padang memang basah dan sangat banyak rumput! Entahlah, mungkin kerana cuti kot, sebab tu lah pekerja tak jalankan tugas mereka.. Mungkin? Apa-apapun, petang tadi memang rasa bebas sikit lah fikiran.. Layan lagu sorang-sorang..then ada juga lah ambik gambar sikit2. hehehe..Sempatkan? Gambar-gambar tu dah aku editkan.. hehehe..enjoy k...




Cendawan tumbuh selepas hujan

Kolam? Bukan..tapi takungan air di padang..



Cendawan pertama yang menarik perhatian aku


Cendawan..cendawan..cendawan..

Sebelum balik sempat snap satu lagu picture


Padang IpG...

Bulu burung..entahlah burung apa?


Cendawan..cendawan..cendawan..


Begitulah kisah aku semalam...BY the way harap enjoy dengan picture diatas ok.. Tinggal esok je lagi,..nak exam...GBu..Doakan kami semua k,,dan harap kami dapat buat yang terbaik..Tuhan sentiasa bersama kita.. Amen.

No comments:

Post a Comment