Tuesday 8 November 2011

Esoklah masanya..

Esok...
Esok.... Esok.... Esok... Esok...
Ya..esoklah harinya..Hari apa? Hari apa? Ala..takkan tak tahu..ermmm.. Esok kita mula exam lah.. EXAM??? OMG!!!!! Exam lah esok...first paper adalah Lds.. Rasanya aku dah cukup bersedia dah..Harap-haraplah.. Apa yang mampu aku buat sekarang adalah berserah pada Tuhan supaya memberkati usaha aku selama ini. Terima Kasih juga pada kawan-kawan yang banyak membantu dalam memberi bimbingan untuk cover semua topic selama 3 sem ini. Aku betul2 berterima kasih kepada kalian. Terima kasih juga atas doa kalian. Pada Mama dan Abah.. Thank ya atas doa kalian berdua. Saya takkan sia-siakan 3 sem berada disini. Oklah..Harap esok semuanya berjalan dengan lancar.. Tiada yang lebih berkuasa dari Tuhan. Serahkan pada Nya.. Biar Dia lakukan yang selebihnya..Usaha kita dah Dia Lihat... Tuhan.. Aku hanya mampu berserah padaMU.

No comments:

Post a Comment