Sunday 22 January 2012

Kehendak Nya adalah yang utama

Coret Kisah Hati ku.. 




Bukan niat untuk menjauhkan diri  tapi itulah hakikatnya yang perlu aku lakukan. Aku sendiri kadang-kadang terasa keliru dengan kehendak hati aku sendiri. Mungkin ini adalah petunjuk dari Tuhan yang masa untuk aku bercinta belum tiba lagi. Aku terima semua ini dengan hati yang ikhlas Tuhan kerna aku begitu pasti yang Tuhan punya rencana yang lebih baik dari semua ini. Aku besyukur kerana dapat mengenalimu. Meskipun kita tak pernah becinta namun rasa untuk ke arah itu memang ada. Dan aku doakan agar kamu bahagia selalu dan aku doakan agar kamu bisa mendapatkan yang lebih baik dan sempurna dari aku. Terima kasih atas layananmu selama ini. Hanya Tuhan yang mampu membalas semua nya. Dan aku juga ingin memohon seribu kemaafan seandainya aku melukai hati mu.. 

No comments:

Post a Comment