Monday 9 January 2012

Rambut Oh RAmbut


Story Of the day..

Kelas Kelas Kelas..

HAri ini hari kedua kuliah penuh. Satu subject yang palin aku suka tapi aku tak berapa nak suka dengan lecturer pula. Eeee Mengada-ngada aku. Hehehe..Betul la, baru masuk kelas terus aku kena tegur. Mungkin silap aku juga la tapi dah setahun setengah dah aku pakai rambut cam tu, ok je. Ermmm..berikutan itu terus aku give up nak minat subject tu sebab lecturer tu. Potong line betul..Tapi tak pe, aku akan try sehabis baik untuk menyakinkan dia bahawa orang macam aku ni boleh berjaya. Yes!!  NAk tahu cam mana rupa rambut aku tadi  sebab tu kena tegur..Hehehehe.. Kita google je.. Mesti ada punya. walAupun tak sama tapi kira ok La.ada iras2nya... 


AdaLa sikit-sikit cam ni..Hehe

Best la Rambut cam ni..suka la..

Klo dari tepi kita boleh lihat cam ni

Sama juga la

Sesuai ke nak baut cam ni? Mengada-ngada....hehe





Begitulah kisah rambut oh rambut.. Memang dari dulu lagi aku memang fobia sangat klo pasal rambut ni. Bermula dari sekolah rendah dan sampai la sekarang! Ingatkan dah habis dah isu pasal rambut ni tapi,...Makin menjadi-jadi pula. Aku dulu mana ada pernah buat rambut macam diatas tu, rambut aku dulu memang skema habis! Aku pernah kena gelak sebab fashion rambut aku.. Tu dulu, masa aku masih mentah lagi.. dan sekarang aku dah ikut trends dah..dan aku memang suka spyki punya style.Macam rambut kat atas tu. Bila dah berkesempatan ada pula halangan. Sabar ja La..Besa la KAn, kita akan bakal cikgu.. so rambut tu kena kemas..tapi aku punya kemas apa cuma agak2 tajam sikit..Kuno kot..hehehe..Tapi apa2pun terima kasih ya. Belajar dari kesilapan.. By the way..rambut aku sekarang memang macam ni..Hehehe.. 

NI la RAmbut sebenar aku..Ok Je kan?


1 comment: