Saturday 7 January 2012

KIsah HAti..

Aku HAppy AKu single..
Setiap manusia punya kisah hati yang tersendiri kan? Aku pun seperti insan lain punya hati dah perasaan. Kadang-kadang aku rasa taman dalam hati aku ni sunyi dan sepi. Entah lah.. Tak tahu nak kata cam mana. Rasa nak berkasih macam orang lain ada cuma takut la. Takut tak tahu pasal apa. Kadang-kadang cemburu juga bila aku tengok pasangan-pasangan sedang bahagia bercinta. Mungkin aku takut pasangan aku nanti tak dapat nak terima kelemahan yang ada pada aku. Tapi belum cuba belu tahu tau..Hehehe.. Tapi buat masa ni, biar lah taman itu aku sendiri yang jaga dan pelihara. Aku Tunggu Kalau ada insan yang lalu depan taman aku dan singgah di taman aku. Kalau tak ada juga, aku rela begini biarpun sepi. Bebas untuk lakukan apa saja dengan kudrat sendiri. Tak perlu jaga hati orang lain, maksud aku pasangan kita, tapi kena jaga hati sendiri je. Dan satu lagi, aku bebas untuk berkawan dengan sapa-sap je yang aku suka. 





No comments:

Post a Comment