Saturday 14 January 2012

Kosong!!!

Cerita HAti Ini..

HAri ini semangat nak mula buat semua kerja termasuk nak complete kan ISL, tapi baca punya baca, cari punya cari..masih juga kosong sama dengan kosong... Kepala otak aku ni dah serabut entah cam mana rupa nya!!!
Macam Ni LA Kepala AKu sekarang agaknya..

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
Aku Mungkin bukan jenis orang yang boleh study waktu petang kot..aku jenis yang malam-malam.. Malam-malam aku bole jer masuk semua ... Mode tuk langsung takde.. Takkan dah tua besar cam ni nak kena marah dulu baru nak buat!! OMG!!! Ni la satu tabiat aku yang paling buruk!!!!!!!!!!!!!!! I need someone to change and guide me to be a better person... I really need u... Lord Please...

MAcam Ni LA aku malam-malam..
Bila semua orang tidur aku yang masih lagu berjaga..dan bila semua org buat kerja aku la yg tidur... Sifat aku begitulah.. Bagi kwan-kawan yg baca entry ni silalah bagi nasihat sikit kat aku k..



1 comment:

  1. Buat reminder note kat board kat meja kau. Then, everytime kau online kah apakah. Kau akan nampak benda ya. So, ia akan bagi ko semnagat untuk buat kerja. =D


    #try this at hostel =D

    ReplyDelete