Tuesday 10 January 2012

SaTu Impian Bersama KIta Julangkan..

Lakaran MInda Aku...

Semenjak dua menjak ni, aku dengan kawan-kawan aku begitu rajin untuk berjogging bersama. Bukan setakat kami saje malah seluruh penduduk IPG Kampus Pulau Pinang. Wa..Hebatkan? Rasanya dah macam trends dah sekarang ni bila setiap petang pasti ada saja yang berlari di kawasan IPG. Satu tindakkan yang positif. BAgi KAwan-kawan aku mereka ni ada impian tersendiri Tau nak Jogging ni..Impian nak kurangkan berat badan.. Aku tumpang happy dengan semangat diaorg ni. Aku??? ImpIan??? Rasenya aku sekadar meneman mereka saje..aku Jogging untuk kesihatan.. Tapi yang aku peliknya.. Bila orang tengok aku jogging terus mereka akan kata macam ni.. "Assan, Awak tak payah la nak Jogging lagi..Awak dah slim sangat Dah!!" Astaga!!! Tersentap aku dengan sapaan Itu!! Rasa NAk manggakan kan saje mulut dia Tu..Heloo.. KAwan.. Suka Hati aku la, aku nak buat apa..bukan masalah kau pun...tu aku punya suka la.. Tapi aku tetap dengan prinsip aku..aku sabar dan sabar dan di sini lah aku luahkan segalanya. Aku cukup Kagum dengan kawan2 aku..semua bersemangat nak Kurangkan berat badan. All The best k.. Aku sebagai kawan kmu orang just mampu beri kata semangat je... Rasenye takde satu pun gambar yang aku ambil untuk diuploadkan Tapi takpe la..aku pinjam dari google. Hehehe..  

Semangat MAcam Ni la kawan-kawan aku.. 

Risau kan BIla berat badan cam ni..

Comel nYA..Hehehehe..




Bukan setakat nak berjogging je diaorang ni tapi juga nak berdiet!!! OMg!!! cam mane dengan aku.. Aku nak berdiet??? Takde maknanya aku berdiet tau...Hehehehe... Klo mereka berdiet untuk kuruskan badan tu takpe..tapi aku dah la slim nak berdiet pulak? Tak ke tu membawa mala petaka nama nya? Wa.. TAk sanggup aku...aku nak TAmbah berat badan.. Tu la delima yang aku sedang hadapi sekarang.. Klo aku makan sorang je..macam tak best je sebab aku dah biasa makan bersama dengan kawan-kawan aku.. Huhuhu..TAkpe..Aku ikut jer rentak mereka..Apa-apapun impian aku memang nak tambah berat badan..Wish me Luck k...

No comments:

Post a Comment