Wednesday 4 January 2012

LUkisan Hati PAda HAri PErtama

HArI PErtaMA aKU BErgelar PelajaR PISMP

Selepas menamatkan foundation year selama 1 tahun setengah disini akhirnya aku dan kawan-kawan berjaya melayakkan diri ke peringat yang lebih tinggi lagi iaitu DEGREE YEAR. Walaupun masih baru lagi tapi apa yang pasti kita semua akan belajar semua benda baru. Itu yang aku suka. Hehehe. TAnpa disedari aku sekarang dah masuk 20 dah..dan aku rasa sedikit kematangan tu ada. Mungkin orang lain tak perasan pada perubahan aku, tapi apa yang pasti aku sendiri rasa yang aku dah sedikit lain dah sekarang. Mungkin dah dewasa sikit. Syukur...

KIsah Pagi Tadi.. KUnci Oh Kunci

Seperti biasa bila hari pertama semua orang bersemangat nak masuk kelas dan aku salah seorang daripadanya. Bangun awal??? Tu tak jadi masalah sebab dari malam tadi memang tak dapat nak tidur dengan lena. Nak dijadikan story, masa dah semua siap dan tiba masa nak bertolak ke dewan kuliah, tiba-tiba kunci bilik hilang!!! OMG!!!!! Dalam hati memang terbakar habis!! Dah la first day pulak tu, ada-ada je. Last-last aku manggakan pintu. Roommate aku dah jalan awal.. Memang rimas dan sasau la pagi tadi sebab cari kunci tu. Bila dah on the way Gi kelas tu, terjumpa pula kunci dalam beg!! PUaka punya kunci. HEehehehe.. Memang lawak la pagi tadi..tapi tu la kata orang belajar dari kesilapan. Lepas ni berhati-hati sikit.

Rabu sama dengan 4 January 2012

Hari ni ada taklimat tentang Course dan Peraturan IPG. Tentang course pula semestinya aku masih dalam keluar TESL dan minor aku adalah Science ... Waaaa..Science... Betul science. Tapi tak pe la. Aku boleh jer, tapi minor tu bukan untuk Sem ni but sem depan. Apa yang aku pasti memang semua subject adalah subject baru semua. All the best for that.

MeNjelang Esok

Esok pun ada taklimat lagi...esok punya cerita kita story esok k..Bye2..

1 comment:

  1. amboi...nsib temu blt kunci..btw,cngratz!!kta sma2 struggle utk pismp tk..chaiyo!!!

    ReplyDelete