Monday 30 January 2012

Alahai...

Post Selepas Cuti... 

Hari pertama kuliah selepas cuti terus aku kena soalan cepumas dari Lecturer..huhuhu.. Rasanya dah nak dekat sebulan aku dah samapi Penang ni..tapi kenapa baru tadi dia tegur hehehe...Tegur bukan apa,tegur pasal badan aku...Dia siap tanya lagi.. Assan, Do u Eat well? oMg!!! soalan...Harus la aku jawab yes la sir... Then dia Reply..why u look so skinny ? OMg!!!! Hahahhaha...Lawak pun ada...Tapi aku tak terasa ati la..then satu lagi..dia cam tak percaya yg Berat aku 43kg agaknya la? Sbb Lama dah tak timbang..hehehe... memang aku akui semua ni ada benarnya..aku pun perasan jugak la yg aku rasanya dah makin kecil dan slim hehehe... Tapi aku tak kisah...sebab aku tahu siapa diri aku..Sir pun bukan salah tanya, tapi mungkin dia Caring kan students dia..Tq sir..hehehe..Lepas ni aku ada azam baru,,..azam nak Naikkan berat badan....huhuhu..Doakan saya ok.. Tapi org macam aku ni..makan banayk mana pun...tetap juga aku maintain hehehe...

No comments:

Post a Comment